Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu Vancouver Island - Reisverslag uit Victoria, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu

Vancouver Island

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

29 September 2011 | Canada, Victoria

Hallo,

Ik ben nu in Victoria op Vancouver Island. Ik ben hier twee nachten geleden aangekomen vanuit Whistler. Ik ben vanuit Kelowna met Florian, de Fransman, met de bus naar Whistler gegaan. We zijn daar drie nachten geweest en het was alleen maar regen. We hebben het dorpje bezocht en naar de bioscoop geweest. Daarna zijn we naar Victoria gegaan. Toen we Whistler uit waren regende het niet meer en in Vancouver zijn we overgestapt op de bus die met de ferry naar het eiland ging. Het is hier windering maar wel heel erg zonnig, mijn nek is al verbrand door de zon. Gisteren zijn we naar de oceaan geweest en dat was heel mooi. Vandaag gaan we het parlements gebouw van British Columbia bezoeken. Morgen gaat Florian naar Pender Island om te werken op een boederij voor een maand. Ik blijf nog een nachtje in Victoria en ga dan naar Nanaimo. Ik wil twee weken op het eiland blijven en dan wellicht naar de VS. Florian en ik hebben afgesproken om op 1 november af te spreken in Vancouver.
Ik kan op deze computer geen foto's uploaden dus die volgen nog.

Emiel

  • 29 September 2011 - 18:22

    Emiel:

    Ik ben de foto's nu aan het uploaden!

  • 29 September 2011 - 18:30

    Hein:

    Heee Emiel! Super om je verslag te lezen.
    We beleven hier een echte nazomer, al is het niet zo bar dat ik al iets heb verbrand. Top dat je twee weken ofzo over het eiland wilt zwerven. Of je nog de oversteek naar de VS maakt is nog niet zeker, lees ik. Ben benieuwd naar wat je gaat doen. Oma was erg blij met je kaart. Het was voor haar een super-verrassing, zei ze. We zijn erg benieuwd naar je foto's. Veel succes op je reis en tot de volgende keer!

  • 29 September 2011 - 18:36

    Hein:

    Je twee laatste foto-series zijn weer enerverend! Bedankt dat je ons ook in beeld op de hoogte houdt.

  • 29 September 2011 - 19:53

    Diane:

    Je bent het van plan, een afspraak op 1 november in Vancouver. Ben erg benieuwd wat je weer gaat beleven de komende tijd. Mooie foto's!

  • 29 September 2011 - 20:11

    Jos:

    Vandaag hadden we weer zo'n mooie nazomerse dag. Na mijn werk heb ik nog een paar uur gefietst in de avondzon. Heerijk weer. Je nieuwe fotoos zijn weer supuermooi. Bedankt. Ik vind het mooi om te zien dat een stad tegen een meer is aangebouwd. Je fotoos zijn van verschillende posities genomen. Dan weer hoog boven de stad dan weer op ooghoogte. Veel plezier en reisgenot in steden en in de natuur! Jos. (29-9-2011/22:11NL)

  • 03 Oktober 2011 - 17:55

    Nelleke:

    Hoi Emiel.. Heb net 2 verslagen gelezen, liep er 1 achter. Leuk hoor, dat je regelmatig met familie bent en leuke dingen met ze doe!!
    Veel plezier verder en nu ga ik de foto's bekijken. Zullen ook wel spannend zijn.

    Groetjes uut et Veen....

  • 05 Oktober 2011 - 14:35

    Nils:

    hey emiel,

    je vermaakt je zo te lezen nog altijd goed. keep it up!

    gr, nils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Victoria

Ownen in Canada

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

16 Oktober 2011

Seattle

15 Oktober 2011

Update

12 Oktober 2011

Tofino en Victoria
Emiel

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 14313

Voorgaande reizen:

19 Juli 2011 - 15 November 2011

Ownen in Canada

Landen bezocht: