My Winnipeg - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu My Winnipeg - Reisverslag uit Winnipeg, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu

My Winnipeg

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

31 Augustus 2011 | Canada, Winnipeg

Hallo

Ik schrijf dit verhaal op de dag voor mijn vertrek naar Calgary. Ik ben nu een week in Winnipeg en ik denk dat het tijd is om weer te gaan. Winnipeg is niet de meest spannende stad in Canada en het is ook nog eens de stad met de meeste moorden in Canada.
Toch heb ik me vermaakt hier, ik heb een groep mensen leren kennen tijdens de Pub Crawl (kroegentocht) die het hostel organiseerde op de dag dat ik aankwam. Op dit moment zijn er nog vijf Duitsers en een Australier over, zij gaan hier in Winniepeg studeren en vertrekken vandaag en morgen uit het hostel.

De Pub Crawl was erg gezellig en we hebben drie kroegen en een dansclub bezocht. De dagen na de Pub Crawl heb ik met de andere mensen van de groep een beetje rondgehangen in het hostel en hebben we samen gekookt en elke dag vertrok we weer iemand van de groep.

Ik ben gister met de Australier, Brad, naar The Forks geweest. Dat is de plek waar de Red River en de Assiniboine River samen komen. Voor 6000 jaar is deze plek bezocht door mensen.

Verder dan dit heb ik weinig noemenswaardig gedaan bhalve een beetje geluierd en gerust. Ik denk dat Calgary wat bruisender is en het hostel daar wat drukker.

Emiel

Foto's Pub Crawl:
http://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.160454817368709.41994.107745415972983

Foto's Emiel:
https://picasaweb.google.com/117507479864904892176/Winnipeg

  • 31 Augustus 2011 - 16:55

    Ada:

    Wauw, Calgary klinkt goed. Ik hoorde bij de familie al dat Winnipeg niet zo bijzonder is, dus gauw wegwezen.

  • 31 Augustus 2011 - 17:13

    Diane:

    Winnipeg, de stad met de meeste moorden in Canada. Kom je nu mee aan. Gauw maken dat je wegkomt. Calgary ben ik al doorgereden met google-maps.
    Goede reis en veel plezier.

  • 31 Augustus 2011 - 18:01

    Jos:

    (31-8-2011/20:00) Je ervaring in een hostel heb je nu 'in the pocket'. Op naar de volgende 'experience' in Calgary.

  • 31 Augustus 2011 - 18:27

    Diane:

    Dat je tijdens die pub crawl die mooie muts won, met je goede antwoord op een vraag over een voormalig Canadees politicus, mag ook gemeld worden...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Winnipeg

Ownen in Canada

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

16 Oktober 2011

Seattle

15 Oktober 2011

Update

12 Oktober 2011

Tofino en Victoria
Emiel

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 14312

Voorgaande reizen:

19 Juli 2011 - 15 November 2011

Ownen in Canada

Landen bezocht: