Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Emiel Veld - WaarBenJij.nu

Niagara Falls

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

27 Juli 2011 | Canada, Toronto

Hallo,

Ik ben nog altijd in Toronto, het is hier goed toeven bij de Marks en ik ben bezig om een bankrekening te openen hier en om een werkende telefoon te krijgen.

Afgelopen zaterdag ben in met de Marks en Mark Robert's broer Scott naar Niagara-on-the-Lake gegaan (ongeveer 1,5 uur rijden, en dat is helemaal niks hier) om de ouders van Mark Robert en zijn andere broers te ontmoeten. Het was gezellig en in de middag kwam er nog een aantal andere familie leden uit de buurt op bezoek. Zondag ben ik met de Marks naar de watervallen geweest en ben ik met Mark Andrew in een tour boot naar de Canadese Falls gevaren en helemaal nat geworden door al het opspattende water. Het was die dag 30 graden dus het was niet zo erg om nat te worden.

Volgende week ga ik met Mark Andrew van maandag tot vrijdag naar de cottage van zijn familie. Het is 3 uur rijden hier vandaan en het ligt aan een meertje. Daar gaan ze me leren waterskieen, dus dat wordt leuk. Ik ben van plan om eind augustus Toronto te verlaten en naar het westen te gaan.

Emiel

Voor foto's zie:
http://picasaweb.google.com/emielveld

  • 28 Juli 2011 - 10:06

    Hein En Diane:

    Je bent heel goed bezig.... met je te vermaken bedoelen we. Waterskieen, ik heb het vroeger één keer geprobeerd, mij (Diane) lukte het niet.
    Veel succes en we spreken je verder via de mail!

  • 28 Juli 2011 - 18:13

    Sam:

    Hey Emiel,

    Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Morgen ga ik eindelijk zelf op vakantie naar Frankrijk. Wanneer ik weer terug ben lees ik graag wat je nu allemaal nog mee moet gaan maken!

    Cheers!

  • 28 Juli 2011 - 20:16

    Jos:

    (28-7-2011/22:11 NL) Wat vind ik het helemaal tof om te lezen wat je al hebt gedaan en wat je gaat doen in je Canadese trip. Machtig gave acties.

  • 29 Juli 2011 - 16:52

    Nils:

    goed om te lezen dat je het goed maakt. dat je jezelf ook nog eens vermaakt is helemaal wufte. nice!

    gr, nils

  • 29 Juli 2011 - 19:14

    Biek:

    Die bootjes waar je mee naar de Falls kunt varen waren '"vroeger" ook al spannend.
    Ik lees dat je je goed vermaakt, veel plezier gewenst verder.
    Groet, Biek

  • 30 Juli 2011 - 07:11

    Nelleke:

    Gaaf Emiel, wat ik allemaal lees..

    Heel veel plezier verder en doe de groeten aan de 2 Mark's.

    Groetjes Nelleke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Ownen in Canada

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

16 Oktober 2011

Seattle

15 Oktober 2011

Update

12 Oktober 2011

Tofino en Victoria
Emiel

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 14315

Voorgaande reizen:

19 Juli 2011 - 15 November 2011

Ownen in Canada

Landen bezocht: