Nog een paar dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Emiel Veld - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Emiel Veld - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

16 Juli 2011 | Nederland, Veenendaal

Over een paar dagen ga ik eindelijk naar Canada. Ik heb deze reis al een jaar of twee in mijn achterhoofd en nu is het bijna zo ver.

Ik ben echt heel benieuwd hoe ik het ga vinden en wat ik allemaal ga mee maken. Gelukkig kan ik eerst bij Mark logeren om te wennen aan het nieuwe land.
Ik vertrek dinsdagochtend om kwart voor tien naar Zürich en van daag vlieg ik naar Toronto, het is dan 16:10. Dat is natuurlijk plaatselijke tijd, in Nederland is het dan een uur of negen. Ik heb vernomen dat het 35 graden is in Toronto, dat is beter dan die regen hier.

Het volgende bericht dat je hier kan lezen is waarschijnlijk geschreven in Canada.

Emiel

• 17 Juli 2011 - 19:26

Gerda:

Heel veel plezier Emiel. Geniet van dat enorme land. Kus en goeie reis.

• 17 Juli 2011 - 19:26

Gerda:

Heel veel plezier Emiel. Geniet van dat enorme land. Kus en goeie reis.

• 18 Juli 2011 - 17:32

Nelleke:

Hoi Emiel.

Goeie reis dinsdag en heeeel veel plezier daar in Canada!! Ik hoop dat je veel leuke familieleden ontmoet..

• 19 Juli 2011 - 20:15

Jos:

Hoi Emiel,

Wanneer de vlucht volgens plan is gegaan dan ben je nu een uur in Canada. Mooi man! Geniet ervan.