Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Emiel Veld - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Emiel Veld - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Emiel

Blijf op de hoogte en volg Emiel

16 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo,

Ik ben nu een paar dagen in de VS, het is hier erg vergelijkbaar met Canada maar toch heel anders. Ik kan geen concrete verschillen noemen maar er is een verschil. Ik ben naar het Experience Music Project geweest, dat is een begonnen als een museum over Jimi Hendrix, die uit Seattle komt, maar is nu een museum over de muziek uit Seattle (vooral over grunge) en over muziek in het algemeen.
Het museum is naast de Space Needle, de toren van Seattle, dus die heb ik ook gezien, hoewel ik niet naar boven ben geweest.
Het hostel waar ik verblijf is tegenover de Pike Street Public Market, een druke straat met veel kraampjes en winkeltjes, dat is heel gezellig. De dagen slijt ik met het bezoeken van musea e.d. en dingen bekijken en in de avonden ben ik met mensen uit het hostel in de bars te vinden.

Dinsdag vlieg ik naar San Francisco. Daar verblijf ik in een hostel in de straat waar ook het Beat Museum, City Lights Bookstore en Kerouac's favorite bar in San Fran.

  • 17 Oktober 2011 - 05:59

    Hein:

    Je blijft maar cultuur snuiven. Indrukwekkende entourage, daar bij het american footbaal event waar je geweest bent. Super, dat je tekst en foto's blijft sturen. Goede reis naar Frisco en (misschien) jammer dat we niks van mijn neef hebben vernomen. Dat je je hostel bij Jack K. in de straat hebt, is overigens ook superpraktisch. Goede reis!

  • 17 Oktober 2011 - 07:01

    Diane:

    Kan me helemaal bij je ouwe heer aansluiten. Prachtig allemaal. Goede reis morgen.

  • 17 Oktober 2011 - 09:46

    Wendy:

    Kunnen ze je nooit meer uitmaken voor cultuurbarbaar!!

  • 17 Oktober 2011 - 18:38

    Jos:

    Emiel blijft verrassen.

  • 19 Oktober 2011 - 02:47

    Stephanie De Ridder:

    Jo Emiel! Wat super leuk allemaal! Waar ga je nog meer naartoe in Amerika? Mocht je het zuiden ook een bezoekje brengen let me know. Ik zit nog 2 maanden in Nashville! Veel reisplezier en have fun in Frisco :) Chinatown is leuuuuk en lekker!

  • 19 Oktober 2011 - 21:10

    Lars:

    Heey Emiel! Wat een mooie verhalen allemaal! Wat heb jij al veel meegemaakt zeg! En nu de States. Veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Ownen in Canada

Recente Reisverslagen:

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

27 Oktober 2011

Morgen weer naar Canada

16 Oktober 2011

Seattle

15 Oktober 2011

Update

12 Oktober 2011

Tofino en Victoria
Emiel

Actief sinds 15 Juli 2011
Verslag gelezen: 433
Totaal aantal bezoekers 14299

Voorgaande reizen:

19 Juli 2011 - 15 November 2011

Ownen in Canada

Landen bezocht: